Transfer

Jedná se o podobný princip výroby reklamního textilu,jako je sítotisk, kdy ovšem neprobíhá potisk přímým způsobem nanášením barev do textilního vlákna, nýbrž na plastovou fólii. Ta se pak zažehluje za vysokých teplot, přičemž je výsledek práce velmi překvapivý.
mladík v triku
Využívá se zejména tam, kde nelze aplikovat jiné technologické postupy, a to z důvodu špatné přístupnosti, což se objevuje nejvíce u čepic (kšiltovek), tašek a batohů, pouzder na brýle, na klíče apod. Výsledný efekt je skutečně znamenitý, v grafickém návrhu mohou být i velmi jemné linky, přesné přechody, kontury a rozmanité barvy.
Nevýhodou je vyšší cena ve srovnání s digitálním tiskem, časově náročná příprava a omezení v podobě praní pouze na 40 stupňů, nejlépe v ruce, a zákaz žehlení. Zároveň by se textilie neměly využívat při sportu a jiných činnostech, které potištěné místo příliš namáhají.
tři černošky

Digitální přímý tisk

Ideální způsob u menších sérií zhruba do 30 kusů, které jsou zhotoveny do dvou pracovních dnů. Stačí jen dodat grafickou předlohu a materiál. Ten se upíná na pevnou podložku a tiskne se přímo barvami do samotné látky. Kombinace barev vzniká ze základních odstínů náplní (černá, purpurová, žlutá, bílá a modrozelená), přičemž jde o několik milionů rozdílných barev. Potisk je pak velmi věrohodný a přesný.
kluk na skateboardu
Tento způsob se nejlépe projeví u bavlněných triček o vyšší gramáži nad 160 g/m2. Není však možné jej využít na textilie s převahou syntetických vláken (polyesteru), což je např. fleece. Obsah polyesteru max. do 30 procent, takže bavlnu s elastanem, lycru, džínovinu, froté.
Zákazníci jistě ocení, že lze takto vytvořit https://www.jakpsatweb.cz/jak-udelat.html prakticky jakákoli fotografická kvalita předlohy jak na tmavý, tak i světlý podklad včetně jemného stínování a detailů. Barvy jsou odolné vůči UV záření a lze je prát na jakoukoli teplotu.